torstai 4. elokuuta 2011

Totutellaan nyt sitte tähänkin :D

Moikkaa! Täs kirjottelee 14- vuotias kasiluokalle menevä maalaistyttö tyttö ja tää blogi on mulle nyt iiiihan uus juttu. Yritän kirjotella mahollisimman paljon, ja kuvia KOITAN laittaa mahollisimman moneen pätkään. Tosin joka päivä ei toi kamera mun kädessä oo, vaikka tykkäänki kuvata. Aina ei vaan ehi (: Mä koitan kirjotella teille kaikenlaista kiinnostavaa, jos jotakuta nyt mun elämän ylä- ja alamäet kiinnostaa. Ja nyt mä sitten voisinkin kertoa teille itestäni ton iän lisäksi. Asun Sammatissa, tai ihan miten vaan, voihan sitä tietysti sanoa että lohjalla.  Harrastan ratsastusta, vikellystä, laskettelua, satunnaista lenkkeilyä, kirjoittamista (mm. tarinat ja runot. näistäkin tulee varmaan jotain näyttöä vielä jossakin vaiheessa), ja pian luultavasti telinevoimistelua pohjaksi tuolle vikellykselle jossa kilpailen aluetasolla ja tavoitteena olis päästä Ruotsin mestaruuskilpailuihin, ehkä PM:iin. Meillä on just tulossa tän viikon sunnuntaina yhet aluevikellyskilpailut. Ei jännitä, kun en oikeen ole jännittäjätyyppiä :).

Ratsastuksesta senverran, elikkä oon ratsastanu tällä hetkellä kaheksan vuotta ja kilpailen koulu- ja esteratsastuksessa toistaiseksi seuratasolla, ihan hyvin menestyen. Ens vuonna ehkä vois aluetasolle siirtyä. Vaikka onhan mulla aluelupakin tuon vikellyksen edellyttämänä. Ainiin ja melkein unohdin! Mulla on oma suokkitamma 12 vuotta, jolla mä siis muunmuassa harrastan kaikkea heppailuun liittyvää. Eli kaikki ratsastuksenlajit :) Se on tommonen perusmonitoimisuokki :) Paitsi että ei perus. Nimeltään neitokainen on Liinu, oikealta nimeltään Turomiiina.
Ja sitten meillä on kolme maatiaiskissaa, kaks poikaa ja yks tyttö. Pörrö, Tassu ja Kippi.
Perheeseen kuuluu mua vuoden nuorempi veli, isosisko, isoveli ja vanhemmat. Isommat sisarukset ei asu enää meillä himassa. :)
Ja mulla on ihan tarpeeks kavereita, mut kaks MAAILMAN PARASTA kaveria (: Plus yks tosi läheinen kaveri myös.
Ja kaverien ja isän kanssa mulle maailman tärkein ihminen on mun kummitäti. :)

Joopajoo, eihän tähän nyt taas sitten tullut mitään kiinnostavaa faktaa, kaikkea turhaa lähinnä, mut hei kysykää pois vaan kaikki mitä on mielessä! :)
Hope that huomisen pätkässä ois teille jotain kiinnostavaakin :)
Liinu irtohypytyksessä. Ei korkeinta mahollista mut parempaa kuvaa ei ollu (:

Kippi

Tassu

Pörrö

Liinu
Tähän lopuks jotain kuvia noista meijän ötököistä :D
Jep, ei tosiaan mitään ihmeessllistä, oli pakko vaan laittaa rakkauseläinteni kuvat tänne <3 :)

Neea
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti