lauantai 6. elokuuta 2011

Hehheh kisat huomen :D

Ei mua oikeestaan noi huomiset kisat sinänsä jännitä, mut mun treenausaika on jääny aika lyhyeks ja jotkut liikkeet on aika haastavia. Mut ei siinä suurempaa ongelmaa varmaan oo ku käynnissä nää kisat vielä vikellän. Ja laitan tänne sitten luultavasti jo huomenna illalla kuvia ja videon kisasta. :)

Ainiin ja piti laittaa kuva mun värjätystä tukasta jota ei eilen värjättykkään, vaan suunnitelmissa ois että tänään. :D Hehheh aina vaan siirtyy. Ja tän aika vahvan punasen värin vahvoja vitutuksen aiheita on se väriaine jota kotivärjäyksessä väkisinki tulee iholle ja sitä ei saa millään päivässä pois. Ja toinen sitten on että ku vaikka siellä suihkussa seisois puol tuntia, niin sitä punasta väriä vaan irtoo ja irtoo. Ku aamul herää sängyst ni tyyny ja kaikki on ihan punases väris jos unohtaa laittaa sihhen tyynylle jonkunnäkösen pyyhkeen tai liinan. Ja sitä hiusväriä irtoo tukasta vielä kolmen seuraavanki pesun aikana:D Mut on se vaan sen arvosta, ku mä oon ollu jo useemman vuoden ollu iha in love tähä punaseen hiusväriin. Sellasesta yliräikeestä en tykkää mut syvätummanpunanen on kiva (:
Mut on mun hiuksissa tänään sentään jotain uuttaki kun kävin kampaajalla. Nojaa, eipä niille paljoa tehty mitään, vähän otettiin kuivia pois, siistittiin sivuotsista ja rikottiin vähän etuhiuksia.
 Ai että mua hävetti mennä sinne kampaajalle tän mun valtaisan juurikasvuni kanssa :D


Kohta tulee systeri käymään lapsostensa kanssa, pikkubroidi ja äiti siivoo, iskä tekee ruokaa (voi kyllä, iskä tekee meillä ruuat. Ja on ihan tajuttoman hyvä siinä, se tekee parempaa ruokaa mitä useemmissa ravintoloissakaan saa) jep ja mä istun koneella. Tosin pitäis mun kyllä ton ah-niin-ihanan sateen jälkeen lähtee tallille ratsastamaan Liinu.







Uittoreissulla. Tää on näitä päivän huippuhetkiä kesäsin ratsastuksen jälkeen :)

Neea

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti