keskiviikko 10. elokuuta 2011

Siivousta.

Eilen illal kävin tallilla taas juoksuttamas liinuu tossa puol yheksän aikaa. Oikeesti mun pitäs ottaa siit videoo, sen liikkeist on tullu ihan tajuttoman upeet. Ilmavat ja lennokkaat. Se käyttää niit takajalkoja ihan kunnolla. Ja ku olin toissapäivänä ratsastamassa ni sillonki olin ihan sillee että VAU nää askellajit on vielä entistäkin parempia. Liinun askellajithan on ollu aina tosi hyvät.

Laukasta varsinki on tullu sellanen superrullaava :)

Jep ja mutsi sai aivan IIIIHANAN idean että joo nyt tehään neea sunki huoneeseen aiva valtava suursiivous. Mä olin iha sillee ei jumalauta :D Eli eilen illal saatii mun hylly siivottuu ja siihenki uppos varmaa neljä tuntii :D Ja paperiroskii on tullu pari muovipussii ja roskii melkee jätesäkillinen ja poistoon meneviä tavaroita kans tosi paljon.
Tohon on siis laskettu kans tän päivän siivoukset, eli mun koulu/meikkipöytä ja sen lokerikot ja laatikostot :)
Että hupsista, on vähän tullu tota tavaraa jemmattuu kaikkialle. Viel ois sängynalunen, vaatehuone (KAAOS) ja loppusilaus tehtävä :D

Sit ku on siistiä ni otan kyllä kuvat mun huoneesta ja tuun tänne leijumaan kui siisti mun huone on :D
Iltapäivällä mulla on kouluvalmennukset Liinun kans jaja yritän tulla sielt nopeesti pois et voin laittaa huomiset kouluvaatteet ja tavarat valmiiks ja sit vois vaan lekotella. :) Ja tehä ajoissa iltatoimet, nimittäi eilen illalla (yöllä siis, mun unirytmi on vieläki kesäajassa) mun piti käydä suihkussa, syödä iltapalaa, pestä hampaat, ja laittaa yöpaita. No päätin että mua väsyttää, lekottelempa ihan hetken mun sängyllä. No tottakai nukahin siihen kaikki vaatteet päällä, hampaat pesemättä, ja tyhjin vatsoin. Ai että oli mukavaa D_: Ja oliu vähän vilponen ku ei ollu peittoakaa päällä.

Nojoopa, tää nyt kiinnosti teitä aivan vitusti, joten jospa lopettelen tähän (:


Laatu -.- oli pakko laittaa tää ku ei Harry Potteris ollu yhes kohas näit kukkii ja sit ankeuttajat meni siit yli ja nää kukat kuoli? :D
Neea

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti