tiistai 9. elokuuta 2011

Forever young....

äää apuvaa! Katoin jotain musiikkivideoita tuolta YT:stä mun kaverin kanssa ja sit osu sellanen mis oli musiikkina just tää forever young ja pisti mietityttää kuin lyhyt tää elämä oikeesti on.
Mun elämä ei oo ollu mitään hohtoa kahtena viime vuotena ( Siis tämä vuosi ja viimevuosi) mut silti oikeesti en haluis vaihtaa mitään pois, en ees kaikkein järkyttävimpiä ja kamalimpia hetkiä mun elämästä. Mä en haluu vanheta, tai joo haluun mut en mä haluu koskaan olla mikään nelkytvuotias :D
Nuoruus on vaan niin ihanan vapauttavaa, mut toisaalta pelkkää shittiä :) Kaikessa paskassa mä oon loppujenlopuks ollu onnellinen :).
Mietin just että vastahan mä neljävuotta sitten sain 8-vuotiaan Liinun ja nyt se on jo 12. Kauhee ku aika menee nopeesti :(

 Ja Liinusta puheenollen, oon juoksuttanu ja ratsastanu sitä melkeen vuoropäivinä, hion sen askellajeista juoksuttamalla vieläkin sulvampia ja ilmavampia. Huomasin eron heti eilen. Ravi ja laukka lähti oikeesti sieltä takajaloista :) Kyllä juoksuttaminen oikeesti tekee ihmeitä, jos sen tekee oikein. Ja kaikenlisäks toi kaikki syntyi ilman kaikenmaailman juoksutushärpäkkeitä ( vaikka kyllä meillä ne on, mutta oon ajatellu juoksuttaa jonkun aikaa ilman niitä ku aiemmin oon jatkuvasti juoksuttanu niillä) eli juoksutusliina ja juoksutusraippa vaan, joka sekin parhaimmillaan makaa mun jalkojen juuressa.
Erityisen tehokkaita on ollu noi temponvaihtelut juoksuttaessa. Yritän opettaa nyt Liinulle että kulkee vähän selkeemmin pelkillä ääniavuilla juoksuttaessa. Tai äänikomennoilla. Ja on tullu aina juoksutuksen jälkeen tehtyä maastakäsittelyäkin :)
Ärsyttää kun nyt alkaa olla jo niin viileet ilmat ettei viittis lähtee enää uittamaankaan :/.

Forever young.. Liinu on mun oma ikuisesti nuori, ja parhaimmas tapaukses se ei oo eläny vielä puoliakaan sen elämästä.
Niinkun en oo mäkään, hope so :)

Pitää nyt pistää yks kuvaki jossa mun sisäinen lapsi on päässyt serkun 1-vuotissynttäreillä valloilleen :D

I know, erittäin järrrrkyttävä kuva ( :D ) siksi se onkin niin pieni, mut hei! Kuka päästi lapsen irti? :)


Teidän Forever Younginne, Neea & Liinu- heppa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti