maanantai 8. elokuuta 2011

Eilinen kisapäivä (:

Elikkä tässä luvattu teksti eilisistä kisoista.
Kisat alko vasta kaheltatoista, mut kilpailijoiden piti olla paikalla yheltätoista, ja meiltä kestää ajella tonne Turkuun vähän vajaa puoltoistatuntia, ni ajattelimpa herätä jo seittemältä että ehtii hiukset ja meikit taikomaan. Näinhän siinä sitten kävi että jäi aikaa ihan sikana ja jäi ärsyttää ku heräsin siihen aikaan ku olin menny tosi myöhään nukkumaanki. Damn, enpä ottanu kuvaa hiuksista enkä meikistä sen lähemmin, koska mun mielestä ne oli kuitenki ihan kivat :)

Kisapaikal hoidettii kahen mun samast vikellysryhmäst olevan tytön kaa heppa kuntoon ja ensimmäinen pääs areenalle aika pian. Mun vuoro oli vast ruuan jälkeen, eikä mua ees siinä odottaessa jännittäny (pistän muutes videoo videokameralt heti ku jaksan pätkii sen, ku broidi vähä kuvas suorituksii yhteen putkeen :D ). Oikeesti, mä oon ihan tyytyväinen mun suoritukseen, koska noi oli vast mun toiset vikellysaluekisat ja en oo vikeltäny ees puolta vuottakaan. Sijoituin neljänneks (: Ja mun vikellyskaveri sijottu kolmanneksi. Ja sit se kolmas kaveri sijottu toiseks tai kolmanneks, en nyt muista mut se kisas A-tasolla eli vaikeimmal tasol (:

Yleisöö ei ollu mitenkään ihan hirveesti, tykkäsin enemmän Lahden kisoista kun siellä oli tilavampi maneesi ja enempi yleisöä. Ja tuolla turussa se maneesin pohja oli hevoselle aika hankalan raskas ja pehmeä :/.

Hehheh, tost näätte nyt vähän mun alkeellista kisapukua ja mun lauantai-yönä värjätyt hiukset :D

Mun kaveri meijän valtava vikellysheppamme ja minä

Tässä meijän vikellysryhmä. Tekstissä unohtu mainita nuo kakas viimeistä punapukusta jotka esitti pariohjelman ja voitti sen. Se oli upee (: Ja meijän vikellysryhmä on just paras, tosin tost puuttuu kaks tyyppiä, mut ne ei kisaa :/
Linnunpesä ( :skorpioni polvillaan)

Tähti

Sivuttainseisonta. vasen jalka kahavssa ja oikea jalka selänpäällä. Tää oli yks mun vaikeimpii liikkeit vaik ei silt näyttäiskään :D

Ristiseisonta. Jalat ristissä kahvoissa. Tosi kiva, mut vaativa liike. :)

Istunta kaulalla.


Tätäki oli ihan sika kiva tehä, vaik täs piti olla tarkkana ettei nojaa yhtää taakseppäi, ku muute tippuu :D

Yhden polven seisonta.

Kuperkeikka alastulo :)

Alhaalla (: 
Jep, mut innolla oikeesti oottelen noita Karjaan kisoja jotka mahdollisesti pidetään tuossa syyskuun alussa, niin pääsisin vikeltää kisoissa laukassa. B-tasolla (eli keskivaikeella) tosin. :) 
Videoa myöhemmin. Nyt lähen tallille ratsastaa Liinun ja sitten pukilla treenaamaan ja keksimään uutta ohjelmaa (:

Neea


1 kommentti: