perjantai 5. elokuuta 2011

Päiväks jotain suunnitelmia.

Okei tulimpa sitten nyt aamulla päivittelemään, kun en tiedä ehinkö enää illemmalla ku on taas senverra paljon kaikenlaista.
Tänään heräsin (thank god) tossa puol kymmenen aikaan, ku tän heinäkuun aikana oon nukunnu välil kahteentoistaki, ja koulut alkaa ens viikol ni pitäs totutella toho "normaaliin" unirytmiin.

Today hommana ois värjätä äidin kans meijän hiukset. Eli se värjää mun ja mä sen ja on kyl tosi kätsy ku meil on molemmilla punaset, samansävyset hiukset ni ei tarvi miljoonaa purkkii ostaa. Tai luonnostaan meillä on ruskeet mut värjättyinä punaset. Olipa taas hyvin mielenkiintonen fakta teille. :D
Mut oikeesti nää on viimeeks värjätty joskus just ennen koulun päättäreit, joten voitte vaan kuvitella et nää on aivan kamalat nyt: haalistunu oranssihtavaks ja kauhee 5 cm juurikasvu :D:: oon pitkittäny sitä värjäyst just sen takii et kesäl ei tarttis rasittaa hiuksia niin paljoo.
  Illalla mulla on vikellystreenit, ne on nyt sitte kenraalit ennen sunnuntain kisoja. Siin on yks sellane liike siin mun ohjelmas mikä vähä arveluttaa et pysynkö seläs vai en. Kisoista tulee 100% varmasti kuvia tänne ja piiiitkä selostus. Jos joku ei tiiä vielä mitä on vikellys nii  voit lukea osviittaa täältä ja kuvia vikellyksestä tästä. :)
Tänään en varmaan ehi mennä tallille, joten Liinu saa kai vapaapäivän.
Hei mut toivotaan et ehin tulla viel tänään päivittelee ja laittaa kuvaa hiuksista, mut jos en ni huomenna ainaki sit ;) Ja laitan nyt sitten taas ihan teille vaan viihdykkeeks jotai muutaman viikon takaisia luonto-otoksia :)



Tää nyt ei oo luontokuva. :D


Neea

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti