torstai 11. elokuuta 2011

Koulut alko. Ah onpas ihanaa.

Jepjep elikkä tänään kasiluokan ekapäivä. Ei siis mitään juhlan arvosta. Mut olihan se ihan huippua nähä taas kavereita ja näin. Uus lukujärjestys on aika mielenkiintonen ja nyt on tullu ne valinnaisaineet mukaan, ni ootan innolla mun Espanjan tunteja. Olihan tietysti muitakin valinnaisia mut mä nyt ootan erityisen innolla noita espanjan tunteja. :) Ja sit mä rupeen kirjottelee teille vaan espanjaks. :) No ei vaineskaa (:

Eilen illalla tai no iltapäivällä oli koulutreenit ihan hyvin oikeestaa meni, tehtiin askeleen pidennyksiä ja lyhennyksiä kaikissa askellajeissa. Tänäänki pitäs lähtee liinua liikuttamaan ku huomenna en ehi ku on vikellystreenit. Voisin taas vetästä koulua kolmannenpäivän putkeen, mut toisaalta sit ite haluisin mieluummi lähtee maastoilee. Tiedä ny sitte mitä teen. Juoksuttamaan en kyl tänään mee.

Huomenna on tosiaan treenit, lauantaina kaverin pikkuveljen synttärit uimahallilla johon mä ja mun kaveri mennään sit vähä vahtimaan niitä rasavillejä lapsia :D Ja sunnuntaina on mun parhaan kaverin rippijuhlat (: Kauhee stressi niistäki et mitä mä laitan päälle. Ku en kuitenkaa mitään ylihienoo mekkoo viitti laittaa :/ Apua ku en yhtää tiiä mitä mä tungen päälle :((

Mjoo tänään tulee vähän lyhyt postaus ku mun pitää perehtyä tuohon kasvioon D:

Mä haluisin mieluummin tallille JUST_NOW
Ja mä haluisin vikeltää JUST_NOW


PARAS IHANIN KIRJA IKINÄ <3
Anteeks lyhyt, turha ja tylsä postaus :( 

Neea

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti