perjantai 30. joulukuuta 2011

damdamdamdum...

Noonniiin, syyt _jälleen kerran_ sille ku en oo kirjotellu, ovat ne, että meillä ei ole ollut sähköjä. Plus sitten että mulla ei ole ollut kameraa, eikä ole vieläkään kun se on mutsilla siellä teneriffalla. Mutta nyt mä ajattelin kuitenkin kirjottaa, vaikka niitä uusia kuvia ei tulekaan, mutta ihan vaan sentakia että tiedätte mun olevan "aktiivisesti" meiningissä mukana.
Niin ja nyt mä todellakin kaipaisin niitä lukijoita, muuten mä lopetan koko blogin kirjoittamisen, muutamalle lukijalle kun en viitsisi kirjoittaa.

Oookei myrskyn saldo oli paikoittain ihan kamala, kun oon tossa sammatticityn keskustassa pyöriny ni on jotkut talot kärsiny ihan hirmusesti, mut onneks meidän talo säilyi pahemmitta vahingoitta. Monta puuta kyllä kaatu ja äidin autokatos lens metsään, roskia piha täynnä jne. Ainut ton autokatoksen lisäks ongelmia tuottava homma on, että meijä lampolan katosta irtos reunapelti, not so nice. Mut isoveikka tulee ja korjaa sen jokupäivä:>>

Uusvuos... mä vietän sen iha vaan himassa faijaankaa limulinjalla ja ei jakseta ostaa nyt mitää rakettejakaa ku ollaan kahestaa himassa, joten katellaan naapureiden raketteja sit. Ei kauheen houkutteleva uusvuosi monen mielestä varmastikkaan, mutta itelleni kelpaa välillä tämmönen rento ja rauhallinenki uusivuosi, kun sellainen se ei tulevina vuosina luultavasti taas tule olemaan.
Mites te? Olis aika jees kuulla teidän uudenvuoden suunnitelmista, ja miten vietätte ne jne, ihmiset viettää sitä niin monin eri tavoin.

Jeep, tänään ei siis kuvi tms, tuu oikeen, ko en noita ikivanhoja ensinnäkään jaksa selailla ja toisekseen, kuvankatselu kusee nyt vähän, että kestäis triljardi vuotta että saisin edes yhden kuvan valittua.:/
Noniin, nyt anette tuli meille, joten mä tästä meenkin, tää kirjotus jäi nyt tosiaan vähä vajaaksi, mut ens kerroil sit!


-Neea

2 kommenttia:

  1. aloin lukemaan! ihan sika kiva blogi ja tätä ehdotti -iida- eli sen blogi inyouheart.blogspot.com ja EHDOTTOMASTI luen tätä blogia! ja osaat pitää tän mielenkiintosena!

    VastaaPoista
  2. Jep, kiitos paljon (: -iida-:n blogia luen itsekkin:)

    VastaaPoista