lauantai 17. joulukuuta 2011

Elämä muuttuu, mut antaa sen muuttua..

Tällä kertaa mulla on ihan oikeesti syy siihen, miksen oo kirjotellu, ja se syy on ollu se et olin unohtanu mun salasanan, ku olin kirjautunu ulos. Yleensä en nimittäin kirjaudu ulos tästä. Joten siinä siis syy miks en oo kirjotellu. Tosin pakko sanoo et se ei oo ainut syy, vaa on yksinkertaisesti ollu kiirettä ja niin edelleen.
Kuten huomaatte, on tullu uus banneri (<3) Ite tykkään siitä tosi paljon. Ja ei, en tehny sitä ite, vaan  ELKKUH- niminen tosi mukava henkilö hevostalli.net:stä teki tän mulle.  Jeep ja ulkoasu on ny mitä on, muokkaan sitä piakkoin banneriin sopivaksi.

Jeep, romantic on nyt toistaiseks syrjäytetty mun elämästä, ja jostain syystä, vaikka oonki surullinen, se on tosi helpottava tunne ja kaikki huoli ja paine katoaa ja tulee semmonen vapaa fiilis. Voi mennä vaan elämän mukana.




Koulussa taas on menny hyvin ja huonosti, eli aika perinteisesti, kaveriasiat ok, perhejutut ok. Kaikki on oikeestaa iha ok ja oon sujut mun tänhetkisen elämän kans. Tosin huomenna asia saattaa olla tyystin eri, koska mun mielialat on aina semmosta vuoristorataa ettei tosikaa.

Tässä nyt on kunno joulufiilikset pääl ja joululahjat hankittu. Oottelen innol joululoman alkamista.

Liinun kans on menny hyvi, vaik liikutukset on jääny vähä normaalia vähemmälle. Mut jepajee, eiköhä tää ollu täs, piakkoin lisää päivityksii :)
Ja Nicklback vaan soi <3

Tässä teille joulunodotustuikku :)


- NEEA

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti