maanantai 19. joulukuuta 2011

HUOMHUOM! Blogin nimi on muuttunut!

Elikkä heti hoidan pois tiedotusasian, eli siis oon muuttanut blogin nimen "Päivä kerrallaan" nimeksi "This moment" koska sopi omaan suuhun paremmin ja kuulosti muutenkin kivemmalta.
Jaja... lukijoita kaipailisin ihan oikeesti, vaikka toki oon kiitollinen teillekin lukijoille ketkä nyt tätä luette, mut ois tosiaan kiva vähän saada enemmän porukkaa messiin.




Jeeeps, mä en olis ikinä kuvitellu et pystyisin olemaan näin vapautunu olemalla ajattelematta vaan jätkiä ja ihmissuhdehuolia. Tosi rento fiilis ja sellanen et vihdoinki voi hengähtää.
Koulussa katottiin koko päivä leffoja,aika jees päivä siis. Sit jäin kaupungille Aneten kans ihan huvin vuoks ja säädettiin jotain ihan omaa. Hyvä ettei porttikieltoa sinne kauppaan saatu ku aiheutettiin niin paljon naurumelua ja saatiin semmosia katseita et ne ihmiset varmaan luuli et oltais vähä otettu jotain vettä vahvempaa. Mut eeei, iha väsymyksestä vaan johtu. Anette osti muunmuassa _runkun jäätelön_ ja mä sit ostin kans jotain aivan turhaa mässäiltävää. Tallille en tänään ehtinyt, mut onneks äidillä oli sitten tänään vapaapäivä, et se ehti sinne tallille lähtemään!

Hihhih, täs on vanhoi joulukuvia meijän kahesta kisulista, koska Kippiä ei sillon vielä ollu olemassakaan. :) Ja joo anteeks laatu, nää on otettu sillo joskus jollai iha kivikautisel kameral...

Vuosi 2008 Tassu

Vuosi 2008 Pörrö


Ainii, ja kohta alkaa joululoma ja teen joulun pyhinä oikein pitkiä ja kuvarikkaita postauksia jaja.. (: En tiedä vielä missä vietän uudenvuoden ku mutsi ja pikkuveli lähtee Teneriffalle ja mä jään faijjan kans himaa mut ei me oikee kahestaa aateltu kummemi uuttavuotta viettää, et kattoo nyt menisinkö vaikka serkuille.

Lupauduin muutes koulun joulujuhlaan torstaiks mennä lausumaan jonkunnäkösen runon ja oon ihan kikseissä, ko en oo pitkäänpitkään aikaan päässy esiintymään. Esiintyminen on yks sellanen asia jota rakastan, ja varsinki suuren yleisön edessä.

Ainii, ja sit jos saisin enemmän lukijoita hankittua, niin voisin alkaa väkertää erilaisempi postauksia, joiden eteen näen enemmän vaivaa esim. videopostaukset, musapostaukset, vaatepostaukset jne.. mut siitä sitten lähempänä.


Oow, ja muute mä oon aina rakastanu Nickelbackia, ja nyt oon aivan totaalisen loputtomasti 10000% Nickelbackfani ku olin unohtanu sen jo melkee kokonaan tässä vuoden sisässä ja rupesin kuuntelee sen biisejä uudelleen.

Tässä olis yks kappale jota mä rakastan ihan tajuttomasti:

Jiiii, tää postaus oli normaaliaki slummimpi, mut oon pöytäkoneel joteeen...
Mut hauskaa viimist kouluviikkoo!

-Neea

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti