torstai 5. heinäkuuta 2012

Sopivasti kiireinen..

Heipppa!
Otsikossa näkyykin jo mitä mulle tällä hetkellä kuuluu. Okei tosi hyvää, elämä hymyilee. No ainakin vähän. Kiirettä on tositosi paljon, tosin se kaikki kiire on sellasta itsehankittua ja -aiheutettua ja sellasta "rentoa kiirettä". Eilenkin mä olin ensin töissä, sitte olin hetkisen himassa ja lähin tallille ja siellä kaikenlaista ja sit rantaan, tulin yöllä himaan. Tänään olis luvassa kaikenlaista, siitä kirjotan hetken päästä. Kerrataan nyt ensin kumminkin se eilinen.


Eilen töissä oli tositosi hiljasta. Yleensä on kiireistä ja saa olla koko ajan tekemässä jotain, ja se on ihan jees. Mut ei sillä, kyl välillä tommonen rentoilukin on ihan kivaa. Luin vaa hommien lomassa kaikki kahvilassa olevat lehdet läpi ja join muutaman kupin teetä, et sais vähä kurkun paranemaa ja ääntä takasin. Ja koska oli hiljasta, ni pääsin vähän aikasemmin töistä ku yleensä. 
 Näin Aneten apteekin kohalla ja juteltii hetki, käytii kaupas, ja juteltii vähä kauemmin ku hetki. Mut pääsinhän mä siitä sitten kotiinkin lähtemään fillarilla, jätski kädessä.. Oli muuten tosi lämmin päivä, meillä oli about +25 astetta, eikä mulla siltikään ollu sillätavalla kuuma vaan mukavan lämmin. Ihanaihana, mä rakastan lämpöä ja kesää! 
  Mun pitikin sitten lähteä tallille heti kun saisin vaatteet vaihdetuks ja syötyä, mut menihän siinä loppujenlopuks hiukka kauemmin. Se on se facebook kattokaas (; .. 
Lähinpä sitten fillarilla tallille (joojoo, mä rakastan pyöräilyä ja liikuntaa muutenki, se on ehkä yks syy siihe miks mulla ei oo mopokorttia) ja ratsastettii hepat laitumelta reippaalla tahdilla tallille. Tultii iha ilman mitää varusteita, ei ollu edes riimunnarua josta pitää kiinni. Mut ei sillä, se oli ihan tajuttoman hauskaa.
 Mentiin kentällä, Anette ja Sumiki oli siellä ja kuvailtiin vuoronperään toistemme hyppyjä. Liinu oli ehkä vähän vetelä tänään ku oli niin lämmin keli ja kenttä oli ihan ku saharan autiomaa. Hypättiin kumminki 80 cm ja hyyyvin meni kaikesta huolimatta. Laitan jonkun kuvan sitten illalla vaikkapa, kun saan ne kuvat Anetelta.
 Käytiin uimassa hevosten kanssa ja lopputuloshan oli klassisesti se, että koko ratsukko oli ihan märkä kaikkialta!!
 Hoidettiin hevoset pois ja lähdettiin hetken kuluttua rantaan. Mentiin vähän soutelemaan keskelle Enäjärveä rikkinäisillä airoilla, veneessä oli meijän kiipeilyjen seuurauksena sellaset puol metriä vettä ja rannemmassa haaksirikkouduttiin ja vene käänty ympäri.
 Noo, hengissähän tässä vielä ollaan ja hauskaa oli, ei siis syytä huoleen! :D
Tulin joskus alkuyöstä himaan ja siinä vaiheessa mun täti oli tullu kolmen pienen lapsensa (mun serkkujen) ja kahden koiransa kanssa meille. Se on oikeesti tosi kiva kun ne on meillä kylässä. Vähän menoa ja meininkiä!...


vanha :D

 Rupesin eilen miettimään kun oltiin järvellä, että mikä ihme monilla nuorilla on, kun täytyy alkaa esittämään jotain muuta mitä on. Sekin kun pitää olla joka pirun viikonloppu juomassa jossain jne.. okei joo, ehkä joskus tietysti, eli about parin kuukauden välein yksittäinen kerta on okei. Mut hei c'moon monilla se menee ihan yli..
  Mä pidän ainaki yleensä hauskaa ihan ilman alkoholia :)
Nojooo, en nyt jaksa puida tätä asiaa yhtään enempää, mulla on niin kiire ja paljon muuta mietittävää, ettei oo ihan ajatus tässä mukana.

Tänään olis kuitenkin tarkotus lähteä ihan justkoht tallille fillarilla, senjälkee töihi ja sit iiha nopeest himaan vaihtamaa vaatteet ja sit Lohjalle cheerleading- treeneihin. En oo nyt päässy kuukautee treenamaan ja tänään nyt meen, oon iha innoissani, ja nyt tän jälkee en ehi taas kuukautee kun lähen sinne Maltalle.

Illalla mä kyllä aion pysyä himassa ja rentoutuu. Ehkä.. :D


Tilannekuva riparilt


Mitääs nyt sitte keksis vielä.. Ei tuu mitää mieleen, ja tää postaus oli aika sekava ja sensellasta kun kiiressä kirjotin. Ehkä illalla tuun kirjottaa vielä uudelleen. Nyt pitää kuitenki mennä.

- Neea








VANHA!!! ööäää 70cm.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti