torstai 5. heinäkuuta 2012

Iihana sää, just täydellinen! Tämmöst sen pitäski aina olla.
Noniii, ja nyt sit perus romaani päivän touhuista. Aamupäiväst siis menin tallille pyöräl. Oli sillon jo ihan tositosi kuuma, piti oikee varoo ettei iha kauhee hiki tullu ku piti kuitenki mennä suoraa tallilta töihin. Mä menin koulua kentällä tänään, jaksoin kerranki laittaa ne pirun gramaanit. Ja meni muuten oikeesti ihan upeesti. Tosi hieno! Mentii vähä väistöi ja avoi ja sulkui ja sensellasta. Koko ratsastuksen aikana oli kaks huonoo puolta; aurinko paisto iihan suoraan kentälle ja oli nii helkkarin kuuma treenata, ja sit ku mul ei ollu hanskoja rusketurajojen välttämiseks, ni gramaanit hankas mun sormen ihoo sillee lihaan asti. hyisaakeli. Ja kipee on, mut ei se ny haittaa.

Sit mä menin töihin ja voi että.. mul oli niiiin paha nestehukka tai siis iha nestevajauma et meinasin tyylii pyörtyy sinne kassalle. Puristin vaa pöydänreunoi ku vippas pääst ja ajattelin vaa et vettä kitusii ja äkkiä. Mut jotenki se meni sit ohi ku istuin hetke ja join iha vähä vettä. Hyvä niin. Mä oon jotenki iha turhan herkkä nootille, ni ku säin vähä kommenttii siit et olin murskannu keksit väähän vain liian nopeest ja lattian lakasin väääähän heikost, ni heti rupes sapettaa. Äää, mut se on kyllä niin normaalia, ja tasotun tosi nopeesti. Hyvä että sanoi, enskerralla huolellisemmin (; sain pullaa mukaan, herkuteltiin koko porukan kaa äske.

Heti ku pääsin töistä himaan ni lähin treeneihi. Mitäs siel, iha perus treenit, oli tosi kiva mennä pitkäst aikaa! Eipä siinä ihmeempiä.

Okei tänään ei tuu mitää ihmeellistä tekstiä, joskus toiste sit:Dd

Laitan pari kuvaa eilisest estehyppelyst (= ne on kaikki 70 cm ja 80 cm esteit vaa.




mä suutuin tolle puomille. se oli vittumaine



vähä heppapainotteista tänää.

-Neea



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti