perjantai 7. lokakuuta 2011

Banneri tulossa (:

Doodii, ihanaa syyslomaan enää viikko <3 Mut toisaalt on meneillää suurensuuri vitutus ku kaikki on lähös johonki ulkomaille ja näin ni meikä jää tänne kylmään suomeen paleltumaan. No eipä siinä, ainaki voi heppailla, olla kavereiden kans (hehheh siis niiden ketkä jää suomee), käydä cheerleading-harkois. :) Ja siitä tuliki mieleen että oon siis alottamassa cheerleadingia, en nyt muista kerroinko siitä jo, mutta huomenna siis meen ekaa kertaa kokeilee. Vähä jännittää et mitä siit tulee. Mä yritän saada mutsin mukaan kameran kans ni voisin laittaa kuvi kuinka nolasin siellä itseni :D.
Anette oli meillä eilen koulun jälkee ja päätettiin muute testata omatoimisesti vähän cheer-temppuja, mut sit rupes  menee jo vähä vaaralliseks ni lopetettii siltä erää. Sit joogattii ja leivottii suklaatoffeeta, suklaakookospalloja ja suklaapannukakkua. NAMM. mut kyl oli iha helvetin paha olo sen jälkee. Hyi :(. Tänää on vähä perrse ja olkapäät ja jalat hellina sen meiän eilisen joogan ja temppuilun ansiosta PLUS että koulun liikassa oli aerobicii, bodycompactii ja lihaskuntoo. ihanaa:D



Joop jaja kuten huomaatteki varmaa ni muokkailin blogin ulkoasua vähän, tosin lähiaikoina pitäs tulla melko miellyttävä uudistus, eli bannerin saan tähän blogiin. Luultavasti yläkuvassa esiintyy vaan Liinu vaikka ei tän pääpaino varsinaisesti ookkaan just hepassani. Omaan silmään se on iha ookoo, saa ny nähä jääkö se lopulliseksi vai ei. Kyl mä luulen että jossai vaiheessa väkerrän uutta(: Tosin tätä banneria en oo ite tehny, siitä en ota kunniaa itelleni. Joten pianhan tuo tulee teidän nähtäville. :)
Nyt mä huitelen tähä joitaki iha random kuvia, ja sit tää lähtee tallille (: MORJEENS! (:


-Neea



TÄMÄ on abstraktia taidetta ;D



Mun karvapallo<3

Minä 8v. kirjottanu tän :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti