lauantai 8. lokakuuta 2011

Pikkupostaus

Jeep, eli otsikon mukaisesti laitan nyt vaan tämmösen minipostauksen. Ihan just oon nimittäi lähössä tallille ja sieltä suoraan ekoihin cheer-harkkoihi. Voi että ku jännittää! Mut onneks Anette tulee sinne mun kans ettei mun ihan yksin tarvi mennä mokailee. Näistä ekoista reeneistä en saa kuvia, koska kukaan ei ehi porukoist jäädä kuvailee, mut mä luulen et se on iha hyvä vaa. Kyl mä jokukerta yritän saaha tännekin kuvia sieltä.
Oon saanu nyt vähä palautetta täst et laitan liikaa hymiöitä, joten oon vähentäny niitä, kattokaa ny,, alkutekstissä niitä ei oo yhtään! Oon ylpee siihen saavutukseen! Noei vaiskaa, ne kyllä häiritsi mua itteäniki jo ku niitä oli niin paljon. Tosin kyl mä niitä vielä tuun viljelee.

Äiti osti tossa pari päivää sitte lasershaverin (mitenny ikinä kirjotetaankaa) ja on ehkä maailman kätevin vempain. Yhteensä tarvii kuus kertaa huitasta karvat helvettiin eikä ne kasva enää koskaan kuuleman mukaa takas. Nojoo ite en oo viel ehtiny kokeilee, mut jos sitä jokupäivä ehtis.

Tänään ko meen tallille ni meen oikeen piiitkän maastolenkin mun pullapollen kanssa, ko oon viimeaikoina menny toosi paljon kentällä ja nyt sillä alkaa olee hiirmusesti energiaa, ku ei oo päässy irrottelee maastoo. No tänäämpähä pääsee. :)

Noni kyyti venaa, pitää lähtee tallille. Ei tuu kuvia sry :(. Jaaa seuraavan kerran kirjotan luultavasti huomenna koska meen vissiin Anetelle yöksi.

- Neea

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti