perjantai 30. syyskuuta 2011

Turhin vapaapäivä ikinä:D

Okei tänäänhän siis oli meillä taksvärkkipäivä, tosin mä teen sen vasta huomenna kun meen yhteen kahvilaan joka aukee vast huomenna, ja sehän sit tarkotti et mulla on tänään vapaapäivä. Sinänsä siis ihan jees, mut luonnollisestikaa kukaa kavereist ei oikee voinu olla ku niil on se taksvärkki ja tallillekkaa en millää jaksanu eilise coopperin jälkee lähtee polkee, vaan oottelin että mennään äidin kanssa samaan aikaan illemmalla.
 Joo no sit mun olis (hahhah) pitäny siivota, mut tänään laiskotti jotenki niin paljon et luin vaan kirjaa ja tutkin leivontareseptejä (en varmaan oo aiemmin maininnu, mutta leivonta ja salaattien tekeminen on yks mun harrastuksista vapaa-ajalla) ja siis niiitä reseptejä katoin joulua varten, kheeheh :D Siin vaihees äiti- jolla on tänään myös vapaapäivä- kilahti mulle ja vastarintamana mä myös sille. Tuli siinä vaihees mun suusta jo sen verran karua tekstiä että huhhuh. Hupsista.. oikeesti toisinaan ärsyttää oma itteni ku mulla ei oo sellasta vakaata ja perusiisiä luonnetta.

 Lähettiin isän kanssa jonku ajan päästä syömään ravintolaan ja ku tultiin himaan (ai että ku tekis mieli sanoo et rupesin heti tekee jotai hyödyllistä) olin iha poksahtamaisillaan siitä ateriasta enkä jaksanu muuta tehä ku napata kirjan käteen. Ja siitä saakka mä oon sitte lukenukki. Nyt oikeesti oon lukenu tänään niin paljon etten jaksa lukee varmaa ees telkkarin testityksii:D

NIIN, ja pitihän mun mennä tietty tallille mutta rouva ylimielinen (rakas äitini) lähti sanaakaan sanomatta tallille ja ai helvetti et se saa kuulla kunniansa ku tulee himaan.




Kaikki on nyt kauhulla ootellu sitä 6.10 tulevaa facebook-muutosta, mut mä latasin sen jo etukäteen eikä oo yhtään paha ees! Kyllähän siinä profiili muuttuu aika rajusti, mut musta se on ihan jees kuitenki(: Muistuttaa just vähän blogia :D tältä sivustolta mä latasin sen! Eikä maksa mitään, koska se tulee kaikille pakollisesti muutenkin ;)



Nojoo ei mulla tänäänkään mitään muuta ja ihmeellisempää kerrottavaa oo mut on IHAN PAKKO laittaa nyt yks video vuoden 2009 joulukuusta, jolloin meillä oli tuolloinkin nämä meidän kolme kisumisua, joista tuo Kippi oli sillon joku ½ vuotias vasta :>> Siinä videossa muuten vilahtaa kaikki kissat, Tassu, Pörrö ja Kippi. Ja kippihän on tässä videossa just toi pieni musta otus joka vähä failaa!:D Pikkuveljen kanssa tuollon kokeiltiin kissa-agilityä :DSiinä siis, saatte nauraa! :D



Ei siis käynyt kissalle mitään, vaan jatkettiin hyppelyä ihan "normaalisti". Tassu oli se joka esiintyi videossa ensimmäisenä ja istua nökötti paikallaan, Pörrö ja Kippi hyppeli sitten kilpaa tässä videossa :D

Elikkä tänään ei siis mitään hyödyllistä tullu tehtyä. Aattelin et voisin penkoa noita mut vanhoja videoita ja kattoo löytyiskö niistä mitään kiinnostavaa mitä voisin teille postata. No, katotaan ny vielä ;)


-Neea :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti